У разі якщо придбаний Вами товар не підійшов Вам за формою, розміром, габаритам або з інших причин не може бути використаний за призначенням Ви маєте право обміняти даний товар на протязі 14 днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі прийняття рішення скористатися даним правом, необхідно в найкоротші терміни зв'язатися з нашим менеджером будь-яким зручним способом, для отримання подальших інструкцій.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п. При покупці, клієнт зобов'язаний перевірити одержуваний їм товар і розписатися в гарантійному талоні. Це є підтвердженням того, що товар не має механічних пошкоджень і інших дефектів, а також є повністю справним. Товар, який не був перевірений при отриманні, вважається справним і в разі звернення, товар буде обслужений в Сервісному Центрі, згідно "Закону про захист прав споживачів". Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.
Також має бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність і всі компоненти упаковки;
- ярлики;
- заводське маркування.
Необхідно, що б на товар не було слідів установки і упаковка повинна мати товарний вигляд (НЕ заклеєна скотчем, що не порвана, не написано ручкою або маркером будь-яких написів та інше).
Обмін товару через брак
- Якщо бак товару було виявлено до установки на автомобіль (видимий брак), такий товар повертається клієнтом в строк до 14 днів з дня покупки, із зазначенням причини повернення, з розрахунковими документами, за якими товар був відпущений і в повній комплектації. У цьому випадку проводиться заміна товару, повернення грошей, або виробляється перезалік грошей в рахунок наступної покупки.
- Товар, брак якого виявлено протягом гарантійного терміну в процесі експлуатації або установки, приймається до повернення з супровідними документами СТО, на якому проводилася установка. Гарантійний термін на кожен товар уточнюйте у менеджера або у вкладеній документації до товару.
При настанні гарантійного випадку перелік документів, які вимагаються для гарантійного обслуговування або заміни товару можна дізнатися на сайті або зв'язавшись з нашими менеджерами будь-яким зручним для Вас способом.
Стандартний перелік складається з наступних документів:
- Замовлення покупця (або видаткову накладну)
- Наряд на виконання робіт зі станції технічного обслуговування
- Наявність ліцензії станції (ксерокопія ліцензії або копія свідоцтва із зазначенням видів діяльності СТО).
- Висновок майстра, який виявив дефект, з коротким описом дефекту.
- Заповнений нашим менеджером гарантійний талон товару.
Після прийняття позитивного рішення про повернення, клієнту повертаються гроші, або виробляється перезалік грошей в рахунок наступної покупки.
Всі скарги та пропозиції щодо повернення товару надсилайте, заповнивши форму зворотного зв'язку.
Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі в результаті ДТП, невмілої її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних / непередбачених деталей;
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
- установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не маючего сертифікату на проведення даного виду робіт;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
У будь-яких випадках товар повинен бути повернутий у своєму оригінальному непошкодженій упаковці без пошкоджень, з супроводжуючими посилку документами.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушенне зберігання гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, а також будь-які зміни в роботі стандартної операційної системи (перепрограмування пристрою, злом систем захисту, налаштування не сертифікованого ПЗ);
- неправильного заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.