КАТАЛОГ
UARU
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
Закрыть

Гарантія

У разі якщо придбаний Вами товар не підійшов Вам за формою, розміром, габаритам або з інших причин не може бути використаний за призначенням Ви маєте право обміняти даний товар на протязі 14 днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі прийняття рішення скористатися даним правом, необхідно в найкоротші терміни зв'язатися з нашим менеджером будь-яким зручним способом, для отримання подальших інструкцій.

Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п. При покупці, клієнт зобов'язаний перевірити одержуваний їм товар і розписатися в гарантійному талоні. Це є підтвердженням того, що товар не має механічних пошкоджень і інших дефектів, а також є повністю справним. Товар, який не був перевірений при отриманні, вважається справним і в разі звернення, товар буде обслужений в Сервісному Центрі, згідно "Закону про захист прав споживачів". Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Також має бути збережено:

  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування.

Необхідно, що б на товар не було слідів установки і упаковка повинна мати товарний вигляд (НЕ заклеєна скотчем, що не порвана, не написано ручкою або маркером будь-яких написів та інше).

Обмін товару через брак

  • Якщо бак товару було виявлено до установки на автомобіль (видимий брак), такий товар повертається клієнтом в строк до 14 днів з дня покупки, із зазначенням причини повернення, з розрахунковими документами, за якими товар був відпущений і в повній комплектації. У цьому випадку проводиться заміна товару, повернення грошей, або виробляється перезалік грошей в рахунок наступної покупки.
  • Товар, брак якого виявлено протягом гарантійного терміну в процесі експлуатації або установки, приймається до повернення з супровідними документами СТО, на якому проводилася установка. Гарантійний термін на кожен товар уточнюйте у менеджера або у вкладеній документації до товару.

При настанні гарантійного випадку перелік документів, які вимагаються для гарантійного обслуговування або заміни товару можна дізнатися на сайті або зв'язавшись з нашими менеджерами будь-яким зручним для Вас способом.

Стандартний перелік складається з наступних документів:

  • Замовлення покупця (або видаткову накладну)
  • Наряд на виконання робіт зі станції технічного обслуговування
  • Наявність ліцензії станції (ксерокопія ліцензії або копія свідоцтва із зазначенням видів діяльності СТО).
  • Висновок майстра, який виявив дефект, з коротким описом дефекту.
  • Заповнений нашим менеджером гарантійний талон товару.

Після прийняття позитивного рішення про повернення, клієнту повертаються гроші, або виробляється перезалік грошей в рахунок наступної покупки.

Всі скарги та пропозиції щодо повернення товару надсилайте, заповнивши форму зворотного зв'язку.

Увага! На запасні частини встановлені не на СТО гарантія не поширюється, претензії не приймаються! Також гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники, гумові вироби  і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання.

Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:

  • нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
  • пошкодження деталі в результаті ДТП, невмілої її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних / непередбачених деталей;
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
  • установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не маючего сертифікату на проведення даного виду робіт;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

У будь-яких випадках товар повинен бути повернутий у своєму оригінальному непошкодженій упаковці без пошкоджень, з супроводжуючими посилку документами.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушенне зберігання гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, а також будь-які зміни в роботі стандартної операційної системи (перепрограмування пристрою, злом систем захисту, налаштування не сертифікованого ПЗ);
  • неправильного заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Статті

Зворотній дзвінок