КАТАЛОГ
UARU
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
Закрыть

Коли потрібно чистити форсунки?

Коли потрібно чистити форсунки?

Форсунка - це механічний розпилювач рідини або газу, іншими словами - керований електромагнітний клапан. Використовуються форсунки для розпилення палива (мазуту, дизельного палива, бензину), наприклад в інжекторних системах подачі палива, здійснюють розпорошення за рахунок високого тиску палива (кілька атмосфер для бензину і сотні — тисячі атмосфер для дизельного).

У тих випадках коли збільшилася витрата палива, запуск двигуна утруднений, нестійка робота двигуна на холостому ходу, є провали при різкому натисканні на педаль газу, іноді чутні хлопки у вихлопній або впускний системі, а також може бути змінилася динаміка розгону – проблема, швидше за все, в форсунках.

Інтервали обслуговування форсунок:

1. Пробіг до 30 000 км.

При використанні неякісного палива, можливе забруднення форсунок смолистими відкладеннями, що негативно впливає на роботу двигуна. В цьому випадку чистка форсунок є доцільною в якості профілактики.

2. Від 30 000 до 50 000 км.

Продуктивність падає на 5 – 7%, збільшується витрати палива на 1-3 літри. Для усунення забруднення необхідна чистка форсунок.

3. Від 50 000 до 80 000 км.

Продуктивність падає на 10-15%, двигун працює нерівномірно. При тривалій роботі забрудненої форсунки плунжер розбиває сідло, внаслідок цього перетин сопла збільшується, крім цього відбувається забруднення. Після промивання весь бруд видаляється, але діаметр сопла буде вже збільшений. Тому чистка форсунок не врятує вже і рекомендується їх заміна.

4. Від 80 000 км.

Різниця в продуктивності форсунок від 20% до 50% – чистка форсунок недоцільна, необхідна заміна форсунок незалежно від їх стану! Форсунка - головний елемент інжекторної системи, вона ж система подачі палива. Вона являє собою пристрій з електромагнітним клапаном, яке при отриманні електричного імпульсу впорскує паливо під тиском у впускний колектор або циліндр. Після закінчення електричного імпульсу форсунка перекриває подачу палива.

Перше, що потрібно засвоїти, коли мова заходить про форсунках, так це те, що форсунки – це витратний матеріал. У кожної форсунки є фіксований термін життя. Виробники рекомендують заміну форсунок на 100 000 – 120 000 км. пробігу, незалежно від стану, але в наших Умовах реальний інтервал заміни форсунок рекомендується при 80 000 км.головна причина виходу форсунок з ладу – не якісне паливо. Наприклад, вміст сірки в нашому бензині в 30-50 разів перевищує європейські норми, на основі яких заводи-виробники встановлюють свої рекомендації.

Досить часто саме від стану форсунок залежить працездатність мотора. Справа в тому, що вони розташовані в зоні дії високих температур, випаровування бензину призводить до того, що на деталі утворюються відкладення, що перешкоджають процесу розпилення палива, заодно порушується процес сумішоутворення. Відкладення на форсунках являють собою чорно-коричневу лакову кірку, яка важко зчищається і не розчиняється бензином. У забруднених форсунок знижується продуктивність, змінюється напрямок і форма факела розпилу. Першими ознаками її несправності стають утруднений запуск або провали в потужності при збільшенні навантаження двигуна і як наслідок всі інші «симптоми».

І навіть якщо вам здається, що проблема саме в інжекторної системі, почати потрібно з діагностики. Проблеми з форсунками від неякісного палива можуть статися одномоментно або накопичуватися роками і тисячами пройдених кілометрів.

Інші статті

Зворотній дзвінок