Щозими багато автовласників стикаються з проблемою запуску двигуна машини. Причин тому багато ... здавалося б, в століття сигналізацій з автоматичним запуском двигуна, з усякими можливими передпусковими нагрівачами, всі ці проблеми з ранковими танцями навколо замерзлої машини, вже повинні піти в минуле. Але, щоранку обов'язково хто-небудь, так "не заведеться".
Вивчивши безліч форумів автолюбителів і поспілкувавшись з багатьма механіками, ми готові розглянути головні причини, «чому може не заводитися автомобіль в мороз» і описати декількох прийомів, які значно підвищують шанс запуску двигуна, які можна виконати самостійно, не звертаючись в автосервіси. І так причини і їх усунення:
1. Моторна олива
Консистенцію моторного масла легко перевірити на щупі. Не обов'язково бути фахівцем, щоб побачити, що воно в мороз занадто загусло.
Занадто густим може бути неякісне, брудне або літнє масло. Тому не потрібно лінуватися і перевірити, перш ніж грішити на акумулятор.
Якщо ви переконалися, що масло насправді погане, а з непередбаченою заміною великі проблеми - є спосіб «пережити» сильні морози. Після паркування машини на ніч, потрібно залити в картер в ще тепле масло 100-200 мл бензину, який розчиниться в маслі і розрідить його. На наступний ранок, при прогріванні двигуна, бензин випарується з масла без наслідків.
2. Акумулятор
Акумулятор може бути сильно розряджений, або старий, і не здатний зробити достатній пусковий струм. У цих випадках стартер майже не крутить двигун, або крутить, але нестабільно.
Якщо автомобіль не заводиться з першого разу, не піддавайтеся паніці. Процес запуску не повинен тривати більше 15-20 секунд. Потім поверніть ключ в початкове положення, і дайте втомленому акумулятору дві хвилини відпочити.
Потужність акумулятора сильно залежить від його температури. Насамперед при запуску двигуна з розрядженим акумулятором потрібно включити дальнє світло на 3-5 секунд, ця дія прогріє акумулятор зсередини. Якщо ж такі маніпуляції не допомогли, то наступним дією повинен бути Підігрів акумулятора зовні. Для цього потрібно занести на ніч додому, при терміновості, можна прогріти в тазику з теплою водою.
3. Система запалювання
Свічки
Перше, що потрібно зробити - перевірити свічки запалювання. Увагу слід звертати на стан центрального електрода, а також на зазор між центральним і бічним електродами.
Викрутивши одну свічку можна зробити припущення про проблему запуску:
При наявності на свічці відкладень чорного, або дуже темного кольору (нагару), можна відзначити наступні причини проблем запуску: паливно-повітряна суміш надмірно багата, пізніше запалювання, погані високовольтні дроти, сильно засмічений повітряний фільтр.
Свинцеві утворення. Ізолятор покритий жовтими або коричневими глянцевими осадженнями типу глазурі. Причини: використання неякісного етилованого бензину з домішками свинцю або бензину з великим октановим числом.
Масляні забруднення. Вологі маслянисті чорні опади на ізоляторі, чорний масляний нагар на ізоляторі, електродах і корпусі свічки говорять про занадто високий рівень масла, або про знос або несправності поршневих кілець, циліндрів і напрямних втулок клапанів.
Якщо темний нагар на знятій свічці відсутній, мова йде про бідну паливнусуміш або відсутность палива. У всіх перерахованих випадках рекомендується усунути описані причини і замінити свічки запалювання.
Високовольтні дроти
Основною проблемою високовольтних проводів є поганий контакт. Взимку причиною може стати також потрапляння вологи, як правило, на кінці дроту, які одягаються на свічки запалювання. Усунути цю причину досить легко-слід обробити контакти або силіконовим мастилом або просто побризкати WD-40.
Також рекомендація обробити всі дроти, котушку запалювання, кришку трамблера зимовим ДТ. Після того як дизельне паливо випаруватися залишиться парафінове покриття, яке буде відштовхувати вологу.
4. Погане паливо
Про якість нашого палива можна говорити нескінченно. Бензин найчастіше розбавляють або бензином з меншим октановим числом, або просто водою. Висновок: суміш погано запалюється.
В цьому випадку рішенням стане заміна бензину на, свідомо хороший, або доливання хорошого, який буде в 2 рази перевищувати залишок в Баку.
5. Інші причини
Будь-які незначні несправності, такі як: недостатній тиск палива в системі, забиті форсунки, замерзлий мокрий повітряний фільтр, несправний стартер (бендикс або не входить в зачеплення з маховиком або зривається з нього), на морозі можуть стати великою проблемою запуску двигуна. У цих випадках необхідно ставити машину в тепло і відігрівати, або гріти за допомогою тепловентилятора. Стартер рекомендуємо надалі "перебрати" або замінити.
Сподіваємося, що наші поради стануть для Вас корисними, і не один раз допоможуть їздити на вашому улюбленому автомобілі при будь-яких погодних умовах.